Monday 24 February 2020

Perabot berasaskan kayu di Perabot Nik Lah

Assalamualaikum....

Bagi yang pertama kali dengar nama #perabotniklah mesti tertanya-tanya mengenai produk yang dihasilkan di syarikat ni kan???

Haa..untuk pengetahuan semua #perabotniklah mengeluarkan perabot berasaskan kayu mengikut permintaan pelanggan. Macam-macam design yang boleh kami sediakan kepada pelanggan. 

Sekiranya pelanggan tiada idea mengenai design perabot, kami menyediakan design yang pernah digunakan untuk membuat tempahan perabot. Jadi, jangan risau sekiranya mahu menempah mana-mana jenis perabot di #perabotniklah.

Produk Perabot Sekolah

Kalau korang tengok gambar kat atas ni adalah design perabot sekolah yang kebiasaannya ditempah oleh pelanggan. Untuk pengetahuan anda semua, #perabotniklah juga merupakan ahli Kontrak Penal Berpusat di mana #perabotniklah menerima tempahan perabot secara pukal dari agensi kerajaan seperti hospital, sekolah dan sebagainya. 

Walaupun dikenali sebagai ahli Kontrak Penal Berpusat, kami juga menerima tempahan dari orang ramai seperti kabinet dapur, kabinet tv, almari, katil, kerusi sofa dan sebagainya yang berasaskan kayu. Pelbagi jenis design perabot disediakan untuk tempahan dari pelanggan.

Kabinet tv


Kaunter



Meja mesyuarat



Katil



Rak rehal

Kabinet dapur


Pelbagai jenis design #perabotniklah disediakan kepada pelanggan. Sekiranya berminat untuk membuat tempahan anda bolehlah wasap di  www.wasap.my/60199098571/perabotniklah

Terima kasih kerana meluangkan masa di blog #perabotniklah

No comments:

Post a Comment

JENIS-JENIS TANGGAM

 Assalamualaikkum , apa khabar semua 😃😃 Kita perlu mengetahui bahawa tanggam digunakan untuk menyambung kepingan papan-papan kecil untuk d...